بودجه ریزی در میان متون کهن
بودجه ریزی در میان متون کهن

در معرفي اين نمايشگاه مي خوانيم:

آنچه كه امروز كشور نياز دارد، نه تقليد از نظام بودجه ريزي غربي و نه تقليد از نظام بودجه ريزي گذشته خودمان است. ما بايد به علم روز و گذشته خود مسلط بشويم و با نوآوري آنچه كه نياز امروزمان را برطرف مي‌كند، تحقيق مي‌كنيم، لذا اصلاح ساختار بودجه ريزي كه در ايران قرار است اتفاق بيفتد و در شرف وقوع است، بر پايه حوزه‌هايي از گذشته، آينده و علم روز اتفاق مي‌افتد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، بازديد از نمايشگاه" آثار كهن بودجه ريزي در ايران" همه روزه (روز‌هاي كاري) از ساعت ۹ الي ۱۴، تا پايان خرداد ماه براي علاقمندان در مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري ميسر مي باشد.

آدرس: خيابان نجات الهي، خيابان جعفر شهري، نرسيده به قرني، پلاك ۱۶

تلفن: ۴۳۳۰۶۰۰۰-۰۲۱

لينك خبر 


دوشنبه 30 خرداد 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.