سخنرانی علمی: نقش تعاون در رشد تولید و ساخت انبوه مسکن (چالش ها و توصیه های سیاستی)
سخنرانی علمی: نقش تعاون در رشد تولید و ساخت انبوه مسکن (چالش ها و توصیه های سیاستی)

نقش تعاون در رشد تولید و ساخت انبوه مسکن (چالش ها و توصیه های سیاستی) روز سه شنبه، 5 اردیبهشت، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: مسکن و معماری

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری

یکصد و هجدهمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نقش تعاون در رشد تولید و ساخت انبوه مسکن (چالش ها و توصیه های سیاستی)"روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست حمید محمدی؛عضو هیئت علمی و مدیر گروه آینده نگری فناوری های نو مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست و مهدی مسکنی؛ معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست حمید محمدی؛عضو هیئت علمی و مدیر گروه آینده نگری فناوری های نو مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست و مهدی مسکنی؛ معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
لینک خبر

شنبه 06 خرداد 1402 (11 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.