نشست بررسی مختصات محیط کسب و کار اثربخش در رشد اقتصادی و کنترل تورم برگزار می شود
نشست بررسی مختصات محیط کسب و کار اثربخش در رشد اقتصادی و کنترل تورم برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا، یکصد و سی و چهارمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" مختصات محیط کسب و کار اثربخش در رشد اقتصادی و کنترل تورم؛ رویکردها و توصیه ­های سیاستی "روز چهارشنبه 1 شهریورماه 1402، از ساعت 8 الی 10 ، با حضــور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهـی، صاحب‌نظران، مدیـران، کارشناسان دستگاه‌های اجــرایی ملّی و استـانی برگزار می‌شود.

در این نشست محمدصادق بیجندی عضو هیات علمی و معاون سابق آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی کشور به‌عنوان مدیر علمی این نشست و امیر سیّاح، رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی ودارایی، علی داوری، دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به‌عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه‌نظرات خود می‌پردازند.

لینک خبر 


شنبه 04 شهریور 1402 (8 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.