نشست بررسی نسبت پژوهش با توسعه و آینده ایران برگزار می‌شود
نشست بررسی نسبت پژوهش با توسعه و آینده ایران برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک‌صد و چهل و نهمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" پژوهش، توسعه و آینده ایران "روز چهار‌شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰، با حضــور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهـی، صاحب‌نظران، مدیـران، کارشناسان دستگاه‌های اجــرایی ملّی و استـانی برگزار می‌شود.

در این نشست محمّد مهدی زاهدی؛ وزیر پیشین علوم، تحقیقات و فنّاوری و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و مق صود فراستخواه؛ صاحب نظر مفهوم توسعه و استاد مؤسسة پژوهش و برنامه¬ریزی آموزش عالی به‌عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه‌نظرات خود می‌پردازند.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.

 

لینک خبر 


شنبه 02 دی 1402 (4 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.