گردش خانوادگی در میان کتاب، با چاشنی مطالعه
گردش خانوادگی در میان کتاب، با چاشنی مطالعه

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، امروز دومین روز نمایشگاه کتاب بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور در حالی برگزار شد که این نمایشگاه با شعار بخوانیم و بسازیم دیروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافته بود.

بر اساس تجربیات گذشته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها تعداد بازدیدکنندگان بیش از ٢ برابر می‌شود و امروز که نخستین پنجشنبه نمایشگاه است، افراد زیادی به صورت خانوادگی به مصلی آمدند. 

در این بین، غرفه مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با شعار "توسعه خواندنی است" میزبان حضور علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی بود. همچنین در این روز سید محسن طباطبایی مزدآبادی، مدیرکل آموزش مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری و رضا جورابلو مدیر پشتیبانی و منابع انسانی مرکز ضمن بازدید از غرفه، در جریان روند اقدامات و فعالیت‌ها قرار گرفتند. 

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت امسال در مصلای امام خمینی (ره) دایر است. ساعات بازدید نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ است گفتنی است ساعت کار نمایشگاه در روزهای تعطیل یک ساعت (تا ساعت ۲۱) تمدید می‌شود.


پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 (1 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.