تقدیرسخنگوی دولت سیزدهم، از فعالیت های انتشارات مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری
تقدیرسخنگوی دولت سیزدهم، از فعالیت های انتشارات مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌یگری، غرفه این مرکز روز هفتم خود را در حالی سپری کرد که میزبان حضور دکتر بهادر جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم بود.

دکتر جهرمی در این بازدید ضمن قدردانی از انتشارات مرکز به خاطر چاپ کتاب "کارنامه منتشر نشده" ابراز امیدواری کرد: شرایط به نحوی پیش برود که امکان دسترسی آحاد جامعه به محتوای این اثر به سادگی ممکن باشد.

سخنگوی دولت سیزدهم همچنین در یاداداشتی کوتاه  که در تابلوی "نقش من در توسعه ایران چیست؟" که در غرفه مرکز مستقر است در میان خیل انبوه نظرات مخاطبین نوشت: انشاالله خواندن بهتر، برای ساختن بهتر فردای ایران زمین.

لازم به ذکر است کتاب "کارنامه منتشر نشده" در بردارنده دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با رویکرد پژوهشی و با استناد به آثار بین‌المللی، با هدایت علمی دکتر بهادری جهرمی و جمعی از پژوهشگران نوشته شده است، همچنین امروز غرفه مرکز میزبان حضور پژوهشگران و علاقه مندان به حوزه پژوهش بود. این پژوهشگران ضمن نام نویسی در سایت مرکز از آخرین دستاوردهای پژوهشی مرکز مطلع می شدند.

لازم به ذکر است نمایشگاه کتاب تهران همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ تا تاریخ بیست و نهم اردیبهشت میزبان علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

شایان‌ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید کتاب‌های مرکز، به غرفه مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به نشانی مصلی تهران، شبستان اصلی، راهروی ۱۰، غرفه ۲۰۰ از ساعت ۱۰ الی ۲۰ مراجعه نمایند.


سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 (1 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.