نشست مشترک مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد
نشست مشترک مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش­ هاي توسعه و آينده ­نگري، طرح پيشنهادي دانشكده معارف اسلامي و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) با موضوع تأمين مالي پروژه‌هاي فعال در صنعت نفت و گاز كشور از طريق رمز ارز در مركز پژوهش­ هاي توسعه و آينده نگري، ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در اين نشست، نخست آقاي دكتر صادقي شاهداني كلياتي را در خصوص موضوع مورد بحث بيان داشته و سپس آقاي دكتر نوروزي مطالب تشريحي مربوطه را ارئه كردند. پس از طرح موضوع، مدعوين نشست مجازي، اظهارات و پيشنهادات خود را بيان نمودند كه پس از آن گروه ارائه كننده نيز جهت تشريح بيشتر به بيان نكات تكميلي و تبييني پرداختند.
شايان ذكر در اين نشست جناب آقاي دكتر اردلان، مديران و پژوهشگران مركز و سازمان حضور داشتند، مقرر شد اشتراك گذاري و ارائه يافته ­هاي كاربردي نظير ارائه مذكور از سوي دانشگاه و مراكز پژوهشي تداوم داشته و متن و گزارش علمي نشست جهت بهره ­برداري به صورت مكتوب نيز منتشر گردد. 

تصاوير نشست


جمعه 07 آذر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.