دومین جلسه هم اندیشی کارگروه های پژوهشیِ مطالعات پشتیبان تدوین برنامه پساکرونا برگزار شد
دومین جلسه هم اندیشی کارگروه های پژوهشیِ مطالعات پشتیبان تدوین برنامه پساکرونا برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، در دومين جلسه شوراي هماهنگي كارگروه‌هاي مطالعاتي پشتيبان تدوين برنامه پسا كرونا، جناب آقاي دكتر آتشك، مشاور محترم معاونت توسعه و پشتيباني منابع انساني سازمان برنامه و بودجه كشور، پيرامون روش‌شناسي مطالعات به ارائه توضيحاتي پرداختند و روش فرا‌مطالعه (فراتحليل-فراتركيب) را براي حاضرين در جلسه تبيين نمودند. در دستوركار دوم جلسه نيز جناب آقاي دكتر كياني‌راد مدير محترم كارگروه كشاورزي و امنيت غذايي، ضمن بيان اهميت موضوع، پيرامون بيان مسئله، اهداف و پرسش‌هاي موضوع محول شده به كارگروه خود، مطالبي را عنوان نمودند.
در ادامه نيز مديران كارگروه‌هاي مطالعاتي در خصوص روش‌شناسي مطالعات و مطالب بيان شده توسط كارگروه كشاورزي و امنيت غذايي به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنين مقرر گرديد در جلسات آتي، ساير كارگروه‌هاي مطالعاتي پشتيبان تدوين برنامه پسا كرونا به ارائه مطالب خود بپردازند.
شايان ذكر است كه مطالعات پشتيبان تدوين برنامه‌ پسا كرونا، با محوريت مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري و با همراهي و همياري امور تخصصي سازمان برنامه و بودجه كشور، دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط و موسسات پژوهشي و دانشگاه‌هاي كشور به انجام خواهد رسيد.

تصاوير نشست

 
 
 

شنبه 01 آذر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.