جلسه هم اندیشی دستگاه های اجرایی برای تدوین گزارش های تحلیلی لایحه بودجه ۱۴۰۰ برگزار شد
جلسه هم اندیشی دستگاه های اجرایی برای تدوین گزارش های تحلیلی لایحه بودجه ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش ­هاي توسعه  و آينده ­نگري، در اين جلسه آقاي محسني نيا چارچوب تدوين گزارش‏ هاي تحليلي تبييني لايحه بودجه ۱۴۰۰ را ارائه كردند. در ابتدا عناوين گزارش دستگاه ‏هاي اجرايي كشور در موارد مختلف مطرح شد. در ادامه محتوا و جداول مدنظر در گزارش ‏ها و نكات مهم در تدوين اين گزارش ‏ها مطرح شد. در ادامه اين نشست هم انديشي، كارشناسان مدعو در جلسه نظرات و سوالات خود را در خصوص اين گزارش‏ هاي مطرح كرده و از سوي نماينده گروه پژوهشي نظام هاي نوين برنامه ريزي، بودجه ريزي و مدل سازي مركز به اين سوالات پاسخ داده شد. 
مطابق تقويم و برنامه زمان­بندي ارائه شده، مقرر شد مجموعه گزارش ­هاي تحليلي بودجه سال ۱۴۰۰ با فاصله كوتاهي پس از تقديم لايحه بودجه به مجلس شوراي اسلامي، تدوين و منتشر شود.

تصاوير


جمعه 27 آبان 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.