اطلاعیه مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور
اطلاعیه مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور

انتشار شايعه اي درخصوص بستگان يكي از مقامات ارشد اجرايي كشور نشان از فعال شدن اتاق فكري براي تخريب شخصيت ها از طريق ايجاد شبهه براي افراد خالي الذهن دارد.
مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري صرفاً براساس ضوابط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و صرفا از طريق فراخوان و با معرفي افراد از سوي آن وزارتخانه اقدام به جذب هيئت علمي مي كند.
لازم به يادآوري است وزارت علوم در سال جاري هنوز متقاضيان عضويت در هيئت علمي را به اين مركز معرفي نكرده و انتشار اسامي تأييد نشده تنها گمانه زني با هدف تخريب سياسي است.
اين مركز خود را متعهد به انتشار مشخصات و مدارك تحصيلي همه اعضاي هيئت علمي خود كه از طريق فراخوان جذب خواهند شد مي داند و به طور شفاف روند جذب هيئت علمي خود را به آگاهي افكار عمومي مي رساند.


چهارشنبه 21 آبان 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.