نشست هم اندیشی پیرامون بررسی پیش نویس سند ملی آمایش برگزار شد
نشست هم اندیشی پیرامون بررسی پیش نویس سند ملی آمایش برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، نشست هم انديشي پيرامون اعمال اصلاحات نهايي در گزارش تلفيق مطالعات سند ملي آمايش سرزمين و اجماع نظر بين مديران گروه ­هاي مطالعاتي و دست­ اندركاران تدوين سند ملي آمايش سرزمين برگزار شد. اين نشست با حضور رياست مركز، مدير كل دفتر خدمات پژوهشي و كاربست يافته هاي پژوهشي، مديران و كارشناسان تهيه سند ملي آمايش سرزمين و اعضاي گروه پژوهشي آمايش سرزمين، توسعه و توازن منطقه ­اي برگزار و آخرين ويرايش مطالعه تلفيق مطالعات سند ملي آمايش سرزمين ارائه شد.

شايان ذكر است گزارش ارائه شده؛ براساس نظرات شفاهي دريافت شده از برگزاري ده جلسه كميسيون شوراي عالي آمايش سرزمين، نظرات كتبي اعضاي كميسيون و سازمان هاي مديريت برنامه ريزي استان ها و همچنين نظرات كتبي و شفاهي صاحب­نظران و كارشناسان تهيه و تدوين شده است.

تصاوير


سه شنبه 29 مهر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.