فراخوان همکاری پژوهشی پیرامون مطالعات پشتیبان لایحه بودجه سال ۱۴۰۰
فراخوان همکاری پژوهشی پیرامون مطالعات پشتیبان لایحه بودجه سال ۱۴۰۰

نظر به تصميم ستاد تدوين لايحه بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان برنامه و بودجه كشور در خصوص ضرورت تدوين گزارش‌هاي­ تحليلي بودجه بخش ­ها، توسط امور تخصصي سازمان با مشاركت مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، از كليه صاحب‌نظران، پژوهشگران و كارشناسان به‌منظور مشاركت در انجام اين مطالعات به ويژه در حوزه موضوعات كلان و فرابخشي، دعوت به‌عمل مي‌آيد.
شايان ذكر است ثبت‌نام در سامانه همكاري پژوهشي مركز و بارگذاري رزومه، براي كساني كه براي نخستين‌بار براي مركز فعاليت پژوهشي مي‌نمايند، پيش‌نياز اين همكاري خواهد بود.
براي انتخاب موضوع و تدقيق شرح خدمات از ميان موضوعات مندرج در چارچوب تدوين مجموعه گزارش‌هاي تحليلي تبييني لايحه بودجه ۱۴۰۰ مي‌توانيد با گروه پژوهشي نظام‌هاي نوين برنامه‌ريزي، بودجه‌ريزي و مدل‌سازي مركز آقايان: محسني‌نيا ۴۳۳۰۶۲۰۱ و حسني شماره ۴۳۳۰۶۲۰۲ و شماره همراه ۰۹۳۹۲۲۳۶۴۲۱ در ساعات اداري تماس حاصل فرماييد.

 

سامانه ثبت نام همكاري پژوهشي

چارچوب نگارش گزارش هاي تحليلي (بخشي - استاني) لايحه بودجه

چارچوب نگارش گزارش هاي تحليلي (كلان - فرابخشي) لايحه بودجه

چارچوب تدوين گزارش هاي تحليلي تبييني بودجه ۱۴۰۰

 


سه شنبه 15 مهر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.