بیست و پنجمین جلسه گروه پژوهشی آینده نگری و فناوری های نو برگزار شد
بیست و پنجمین جلسه گروه پژوهشی آینده نگری و فناوری های نو برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، در اين جلسه نماينده شركت نوآوران آويد پژوه اميد به عنوان يكي از شركت ­هايي كه با ارائه راهكارهاي تحت وب، با هدف ارائه محصولات و خدمات نوين، طراحي سامانه ­هاي نظرسنجي خبرگان و دلفي به منظور انجام پروژه ­ها با رويكرد آينده نگاري به تحليل و توسعه سامانه هوشمند جمع آوري و تحليل داده ها و اطلاعات با نام تجاري EPoll پرداخت.

 اين سامانه ابزاري قدرتمند جهت تسهيل در جمع آوري و تحليل اطلاعات براي اهداف متفاوتي از جمله تحقيقات بازار، نظرسنجي، افكار سنجي، رضايت مشتريان، سفارشات خريد و فروش، بررسي و كنترل كيفيت، بازاريابي و ويزيت، آموزش و آزمون، تحقيقات علمي و دانشجويي، منابع انساني مي باشد.

در ادامه حاضرين با طرح سوالات جنبه هاي فني و مالي اين سامانه و تفاوت با ساير سامانه هاي مشابه و در دسترس را مورد ارزيابي قرار دادند. در پايان مقرر گرديد به منظور جزئيات فني و سفارشي سازي اقلام مورد نياز مركز، مذكراتي در آينده صورت پذيرد.

تصاوير


سه شنبه 21 مرداد 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.