چهارمین جلسه هم اندیشی امکان سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد
چهارمین جلسه هم اندیشی امکان سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد

چهارمين جلسه هم‌انديشي امكان‌سنجي تحقق سند الگوي اسلامي ايراني پيشرفت به رياست جناب آقاي دكتر آزموده اردلان و با همراهي مديركل دفتر خدمات پژوهشي و كاربست يافته­ هاي پژوهشي مركز پژوهش­ هاي توسعه و آينده ­نگري و نمايندگان وزارتخانه ­ها، امور سازمان برنامه و ساير  دستگاه­ هاي دولتي در تاريخ ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازي برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش ­هاي توسعه و آينده ­نگري، در اين جلسه ضمن تشريح فرآيند امكان­سنجي تحقق سند الگوي اسلامي ايراني و اقدامات انجام شده توسط دبيرخانه، نمايندگان وزارتخانه­ها و دستگاه­هاي دولتي به بيان نظرات و پيشنهادات خود پرداختند. 


دوشنبه 20 مرداد 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.