سلسله جلسات بررسی سند ملی آمایش سرزمین در کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش سرزمین، به جلسه پنجم رسید
سلسله جلسات بررسی سند ملی آمایش سرزمین در کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش سرزمین، به جلسه پنجم رسید

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، جلسه پنجم كميسيون تخصصي شوراي عالي آمايش با دستور كار بخش دوم ارائه نتايج مطالعات تلفيق سند ملي امايش سرزمين، در سازمان برنامه و بودجه با حضور اعضاي محترم كميسيون، صاحبنظران و مركز پژوهش هاي توسعه آينده نگري به عنوان مسئول مطالعه سند ملي آمايش سرزمين برگزار شد.

در اين جلسه مباحثي در زمينه­ هاي تعريف سند، خروجي­ هاي مورد انتظار، ساختار فضايي وضع موجود، به عنوان بخشي از پيش نويس سند ملي آمايش سرزمين ارائه شد كه در نهايت در خصوص مطالب ارائه شده به پرسش و پاسخ پرداخته شد. شايان ذكر است كه در جلسه آتي كميسيون تخصصي بخش هاي ديگري از پيش نويس سند ارائه خواهد شد.

تصاوير

 
 
 

دوشنبه 06 مرداد 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.