نخستین جلسه هم اندیشی کارگروه های تخصصی امکان سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد
نخستین جلسه هم اندیشی کارگروه های تخصصی امکان سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، در اين جلسه ضمن تشريح اقدامات انجام شده توسط دبيرخانه، در خصوص اقدامات پيش رو توسط آقاي دكتر حميد محمدي ارائه گرديد و پيرامون  نحوه ي امكان سنجي سند و كليات آن نيز ميان مديران كارگروه ها و افراد حاضر در جلسه تبادل نظر صورت گرفت.

 ضمناً در اين جلسه در رابطه با برگزاري جلسات آتي جهت هر چه بهتر شدن فرايند انجام كار، تصميم گيري شد و مقرر گرديد نظرات و پيشنهادات افراد در قالب فرم هاي ارسالي به شكل مكتوب به دبيرخانه امكان سنجي تحقق سند الگوي اسلامي ايراني پيشرفت ارسال شود.

 

آرشيو تصاوير


سه شنبه 24 تیر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.