بیست و سومین جلسه گروه پژوهشی آینده نگری و فناوری های نو برگزار شد
بیست و سومین جلسه گروه پژوهشی آینده نگری و فناوری های نو برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، جلسه گروه پژوهشي آينده‌نگري و فناوري‌هاي نو به رياست جناب آقاي دكتر آزموده اردلان رياست محترم  مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، با حضور جمعي از متخصصان برنامه‌ريزي كشور، مديران و مشاوران سازمان برنامه و بودجه برگزار شد 

در اين جلسه  موضوع «‌لزوم برگزاري كارگاه آموزشي مباحث آينده‌نگاري استراتژيك ‌تصميم گيري در شرايط كرونا» توسط جناب آقاي دكتر محسن كشاورز ترك ارائه شد. ايشان به لزوم طراحي كارگاه براي تصميم‌گيري در شرايط عدم قطعيت و پيچيدگي پرداختند و بر لزوم طراحي بسته‌هاي آموزشي و كارگاه‌هاي تعاملي آينده‌پژوهي توسط مركز تأكيد داشتند. 

تصاوير

 
 
 

 


دوشنبه 26 خرداد 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.