مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات ورزشی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی
مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات ورزشی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی صبح روز چهارشنبه 26 بهمن مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقات ورزشی دهه فجر و آئین پاسداشت عید مبعث در سالن یاس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با حضور مدیران و همکاران مرکز برگزار شد.

دکتر سید مهدی پاکذات رئیس مرکز به عنوان سخنران این مراسم در سخنانی ضمن بیان فلسفه اصلی بعثت انبیا در طول تاریخ بشر گفت: نا امیدی از آینده نقطه مقابل فلسفه بعثت انبیا قرار دارد و این در حالی است که انسان بر اساس آموزه های قرآنی با استمداد از دو کلید واژه صبر و صلاة می تواند در سیر استکمالی خود به سمت خوبی ها و کمال انسانی حرکت کند.

وی همچنین ضمن تقدیر تشکر از از پویای و همراهی همکاران در برنامه های متنوع مرکز ابراز امیدواری کرد: برگزاری مسابقات ورزشی روحیه کار تیمی در مرکز را بیش از پیش تقویت کند.

در این مراسم که با حضور مدیران و پژوهشگران مرکز همراه بود. 12 نفر از نفرات برتر رشته های ورزشی در دو قالب خواهران و برادران تقدیر به عمل آمد.


چهارشنبه 26 بهمن 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.