دکتر علی درویشی به سمت سرپرست دفتر پژوهش و کاربست یافته های پژوهشی مرکز منصوب شد
دکتر علی درویشی به سمت سرپرست دفتر پژوهش و کاربست یافته های پژوهشی مرکز منصوب شد

دکتر سید مهدی پاک ذات؛ رئیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، طی حکمی دکتر علی درویشی را که پیش از این سرپرست گروه علمی نظام های نوین برنامه ریزی، بودجه ریزی و مدل سازی بود به سمت سرپرست دفتر خدمات پژوهشی مرکز منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز، دکتر سید مهدی پاک ذات؛ رئیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری طی احکامی جداگانه، دکتر علی درویشی را به عنوان سرپرست دفتر خدمات پژوهشی و کاربست یافته های پژوهشی منصوب و آقای سعید غلامی نتاج امیری را که بیش از5 سال عهده دار ریاست این دفتر بود به سمت مشاور پژوهشی مرکز منصوب کرد.

در این نشست تودیع و معارفه، دکتر پاک ذات ضمن بیان اهمیت موضوع پژوهش در مرکز گفت: با توجه به شناخت خوب دکتر درویشی از سازمان برنامه و بودجه، پژوهش های مرکز به شکل شایسته تری بتواند در خدمت رفع نیازهای سازمان برنامه قرار گیرد.

پاک ذات ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های غلامی در خصوص فعالیت های به عمل آمده در دوره مسئولیت ایشان گفت: امیدوارم تلاش های جناب آقای غلامی کماکان در خدمت توسعه کشور قرار گیرد.

لازم به ذکر است این مراسم روز یکشنبه 27 فروردین ماه سال جاری برگزار شد.


یک شنبه 27 فروردین 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.