امضای تفاهم نامه با هدف اعتلای فصلنامه علمی مرکز
امضای تفاهم نامه با هدف اعتلای فصلنامه علمی مرکز

آئین امضای تفاهم نامه فصلنامه پژوهش های برنامه و توسعه و انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران با هدف اعتلای علمی به فصلنامه پژوهش ها و برنامه ریزی و توسعه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز، در آئین امضای این تفاهم نامه، محمد رضا رضایی مدیر کل دفتر نشر مرکز ضمن اشاره به شعار مساله محور، چابک و نوآوری مرکز گفت: امید دارم با حضور انجمن در کنار فصلنامه پژوهش های برنامه و توسعه حرکت ما به سمت مطالعات هدفمند و تولید علم نافع برای جامعه پیش برود.

در ادامه این نشست، دکتر مصطفی طالشی؛ رئیس انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران، ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه خاطر نشان کرد: مرکز که شعار خود را با دقت بر مسئله محوری و چابکی و نوآوری قرار می دهد، می تواند منشاء و تولید آثار فاخری باشد.

وی ادامه داد: تلاش ما در انجمن کمک کردن به تولید دانش است، لذا این همراهی می تواند به شبکه سازی منجر شود.

لازم به ذکر است، آئین امضای این تفاهم نامه با حضور دکتر محمد ولی روزبهان؛ معاون پژوهشی و آموزش مرکز، دکتر علی درویشی سرپرست دفتر خدمات پژوهشی مرکز، محمد رضا رضایی؛ مدیر کل دفتر نشر مرکز و نیز دکتر مصطفی طالشی؛ رئیس انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران، روز دوشنبه 28 فروردین ماه سال جاری برگزار شد.


دوشنبه 28 فروردین 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.