دورۀ آموزشی آشنایی با ساختار نظام اداری برگزار شد
دورۀ آموزشی آشنایی با ساختار نظام اداری برگزار شد

دورۀ آموزش یک روزه آشنایی با ساختار نظام اداری کشور مخصوص کارکنان مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز، دورۀ یک روزه آموزشی با عنوان "آشنایی با ساختار نظام اداری کشور" به منظور کسب دانش و آگاهی بیشتر همکاران و پژوهشگران مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با مبانی ساختار نظام اداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدریس سیّد محمد شفیعی، برگزار شد.

در این دورۀ آموزشی پژوهشگران و همکاران مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در خصوص این آشنایی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است، این دورۀ آموزشی به همت دفتر آموزش مرکز، روز دوشنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار شد.


دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.