آرامش غرفه مرکز در زمان طوفان تهران
آرامش غرفه مرکز در زمان طوفان تهران

گزارش روز ابتدایی غرفه مرکز در روزی که طوفان اجرای برنامه افتتاحیه نمایشگاه را با تاخیر مواجه کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز از نمایشگاه کتاب تهران، غرفه انتشارات مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در روز ابتدایی نمایشگاه میزبان مهمانان، مخاطبین و دوستداران کتاب و کتاب خوانی بود.

در این روز دکتر احمدی مظلومین؛ متخصص انرژی های تجدید پذیر، مهمان ویژه غرفه مرکز بود. محمد رضا رضایی؛ مسئول غرفه مرکز در نمایشگاه کتاب در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی مرکز ابراز امیدواری کرد که غرفه مرکز با برنامه های متنوعی که پیش بینی کرده است بتواند محفل مناسبی جهت ارتباط گیری اهالی پژوهش و فرهنگ با ماموریت های مرکز باشد.

براساس این گزارش با وجود مسائل مربوط به روز افتتاحیه نمایشگاه، همچون باران و طوفان شدید که موجب تاخیر در زمان افتتاحیه نمایشگاه شد، غرفه مرکز در بخش فروش حضوری و مجازی روز خوبی را پشت سر گذاشت. همچنین در این روز دکتر سیّد مهدی پاک ذات ضمن حضور و بازدید از غرفه مرکز به سوالات خبرنگاران در خصوص ماموریت های مرکز در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب پاسخ داد.

لازم به ذکر است، غرفه مرکز پژوهش ها با شعار "مطالعه مفید، پژوهش اثر گذار" در مصلی تهران، بخش ناشران عمومی، شبستان اصلی واقع در راهروی 26 از تاریخ 20 الی 30 اردیبهشت ماه هر روزه از ساعت 10 الی 20 میزبان علاقه مندان کتاب خواهد بود.


چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.