کتاب هفتاد سال توسعه در ایران نقد و بررسی می شود
کتاب هفتاد سال توسعه در ایران نقد و بررسی می شود

نشست نقد و بررسی کتاب "هفتاد سال توسعه در ایران؛ آسیب ها و چالش ها" با حضور نویسندگان و منتقدین برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز از نمایشگاه کتاب تهران برنامه نخستین نشست تخصصی غرفه انتشارات مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع نقد و بررسی کتاب هفتاد سال توسعه در ایران؛ آسیب ها و چالش ها اعلام شد.

بر اساس اعلام دفتر آموزش مرکز، نشست نقدو بررسی کتاب "هفتاد سال توسعه در ایران؛ آسیب ها و چالش ها" روز شنبه 23 اردیبهشت ماه با حضور دکترفتح الله آقاسی زاد، سعید غلامی نتاج و دکترمرتضی مهر علی تبار فیروزجاهی به میزبانی غرفه مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری واقع در مصلی تهران، شبستان اصلی، بخش ناشران عمومی راهروی 26 از ساعت 10 الی 11 صبح برگزار می شود.

بر اساس این گزارش این نشست به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است غرفه انتشارات مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با شعار "مطالعه مفید، پژوهش اثر گذار" در سی چهارمین  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر است این رویداد عظیم فرهنگی امسال در مصلی تهران از تاریخ 20 لغایت 30 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 10 الی 20 میزبان علاقه مندان به کتاب خواهد بود.


پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.