فتح قله های افتخار با رمز هم دلی، هم افزایی و هم گرایی
فتح قله های افتخار با رمز هم دلی، هم افزایی و هم گرایی

امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی برای غرفه مرکز نوشت: آینده جمهوری اسلامی ایران ایستادن در قله های افتخار است؛ که حتما با هم دلی، هم افزایی و هم گرایی و به ویژه به دست جوانان کشورم رقم خواهد خورد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز از نمایشگاه کتاب تهران، غرفه مرکز در ابتدای صبح شنبه 23 اردیبهشت میزبان نشست نقد و بررسی کتاب هفتاد سال برنامه ریزی در ایران بود. این نشست که به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید با استقبال خوبی از جانب رسانه ها و مخاطبین مواجه شد.

در ادامه غرفه مرکز میزبان اهالی رسانه بود و در این بازدیدها اهالی رسانه بر روند اجتماعی سازی سند ملی آمایش سرزمین تاکید ویژه ای داشتند.

غرفه مرکز در ساعات پایانی، امروز میزبان امیر دریادار ایرانی بود. دیاردار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز بر اجرای سند آمایش سرزمین با اولویت توسعه سواحل مکران تاکید کرد و گفت: امید دارم با هماهنگی لازم توسعه سواحل مکران به خوبی پیگیری شود.

امیر ایرانی در انتهای بازدید خود از غرفه مرکز ضمن مطالعه اجمالی سند ملی آمایش سرزمین پیامی را به منظور درج در دیوار "ایران آینده از نگاه من" نوشت و متن پیام به این شرح است: به نام خداوند رحمان، آینده جمهوری اسلامی ایران ایستادن در قله های افتخار است؛ که حتما با هم دلی، هم افزایی و هم گرایی و به ویژه به دست جوانان کشورم رقم خواهد خورد. انشالله

همچنین برنامه نشست فردای مرکز نیز توسط دفتر آموزش مرکز اعلام شد، بدین ترتیب غرفه مرکز فردا یکشنبه 24 اردیبهشت میزبان نشست نقد و بررسی کتاب اصلاحات روند بودجه ریزی در ایران خواهد بود.

لازم به ذکر است غرفه مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت10 الی 20 میزبان حضور علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.


شنبه 23 اردیبهشت 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.