استقبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کتاب بودجه ریزی در آثار کهن
استقبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کتاب بودجه ریزی در آثار کهن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقاتهران و بیژن نوباوه دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن آشنایی با کتاب بودجه ریزی در آثار کهن خواستار ارائه محتوای این اثر در کمیسیون های مربوطه مجلس شورای اسلامی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز از نمایشگاه کتاب تهران، امروز یکشنبه مصادف با 25 اردیبهشت ماه غرفه مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری روز پر رفت و آمدی را پشت سر گذاشت. برگزاری نشست بررسی کتاب بودجه ریزی در اسناد کهن با حضور استاد عبدلی آشتیانی و همچنین استاد محسنی نیا در ساعات ابتدایی صبح با استقبال خوبی از جانب مخاطبین و اهالی رسانه مواجه شد.

در ادامه غرفه مرکز میزبان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقاتهران و بیژن نوباوه دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود. در این بازدید این دو نماینده ضمن آشنایی با محتوای کتاب بودجه ریزی در آثار کهن خواستار ارائه محتوای این اثر در کمیسیون های مربوطه مجلس شورای اسلامی شدند.

همچنین غرفه مرکز امروز میزبان معاون پژوهشی، مدیران کل و مدیران ستادی مرکز بود که با حضور این چهره ها در قالب برنامه های تلویزیونی نمایشگاه به تبیین رویکرد مرکز در نمایشگاه سی چهارم پرداختند.

در ادامه و  در ساعات پایانی روز، غرفه مرکز میزبان دکتر اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بود؛ که این دیدار با استقبال رسمی دکتر سید مهدی پاکذات رئیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری همراه بود.

جهانگیر در این دیدار ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز در دیوار " آینده ایران از نگاه من" نوشت: ایران آینده از نظر من نیاز به حضور حداکثری آحاد ملت در تمام برنامه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارد...

لازم به ذکر است، غرفه مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در نمایشگاه بین المللی کتاب واقع در مصلی تهران بخش ناشران عمومی راهروی 26 تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.


دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.