رکورد بازدید از غرفه مرکز شکسته شد
رکورد بازدید از غرفه مرکز شکسته شد

بر اساس اعلام مسئولین غرفه  همزمان با استقبال کم سابقه مردم از نمایشگاه کتاب تهران، رکورد پیام های مردمی در دیوار" آینده ایران از نگاه من" شکسته شد.

 

 به گزارش روابط عمومی مرکز از نمایشگاه کتاب تهران، هفتمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال کم سابقه دوستداران کتاب و کتابخوانی همراه بود. ازدحام علاقه مندان به کتاب تا حدی بود که خیابان های اطراف مصلی تهران در عمل تبدیل به پارکینگ اتومبیل ها شد. این حجم استقبال مسئولین نمایشگاه کتاب را بر آن داشت تا ساعات بازدید را تا ساعت 21 تمدید کنند.

همچنین امروز نمایشگاه کتاب میزبان رئیس جمهور اسلامی ایران بود. حجت الاسلام دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، در بازدید خود از نمایشگاه کتاب بر تقویت بخش ادبیات کودک تاکید کرد و به ناشرین در خصوص اعلام اخبار خوبی در جهت کاهش قیمت کاغذ اعلام داشتند.

غرفه مرکز در این روز نیز با اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) میزبان علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی بود.

همچنین بر اساس اعلام مسئولین غرفه رکورد پیام های مردمی در دیوار" آینده ایران از نگاه من" شکسته شد. حجم استقبال علاقه مندان به حدی بود که در چند نوبت کاغذ های مربوط به بخش نظر نویسی مردمی پایان یافت.

غرفه مرکز همچنین در این روز میزبان مهدی فضائلی، معاون دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای بود. در این دیدارفضائلی در جریان فعالیت های پژوهشی مرکز قرار گرفت.

غرفه مرکز امروز میزبان مدیران و خانوداه محترم همکاران مرکز نیز بود.

لازم به ذکر است غرفه مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان علاقه مندان  به کتاب خواهد بود. 


سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.