تقدیر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از مطالعات آمایش سرزمین
تقدیر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از مطالعات آمایش سرزمین

سردار علی فدوی ضمن بازید از غرفه مرکز، مطالعات آمایش سرزمین مرکز را کاری خاص دانست و از پژوهشگران مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری تقدیر کرد.

 

سردارفدوی ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری بر لزوم تبیین سند ملی آمایش سرزمین تاکید کردند و در متن دیوار " ایران آینده از نگاه من" خطاب به همکاران مرکز نوشتند: بسمه تعالی، تشکر از عزیزانی که کار عادی نمی کنند و کارهای که کرده اند خاص است، مثل کار آمایش که اگر برای خدا و خیر رساندن به مردم انجام شده باشد حتما خدا آنرا رواج می دهد در دولت و کشور، علی فدوی 27/2/1402

همچنین امروز غرفه مرکز میزبان نشست تخصصی پژوهشکده امور اقتصادی بود. در این نشست که با حضوردکتر جواد توکلی رئیس این پژوهشکده همراه بود. مخاطبین با مجموعه کتاب های اقتصاد رفتاری آشنا شدند.

غرفه مرکز امروز میزبان حجت الاسلام محمدرضا زائری بود. زائری در این دیدار ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز با استاد آشتیانی مترجم زبان سیاق به بحث و گفت و گو نشست.

 لازم به ذکر است غرفه مرکز، روزهای پایانی خود را در حالی سپری می کند که کماکان میزبان اهالی کتاب و کتابخوانی است. در این روز حجت الاسلام نهاوندی فر مشاور رئیس مرکز ضمن حضور در غرفه مرکز پاسخگوی مراجعین بود.  


چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.