مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و اندیشکده حکمرانی شریف سند همکاری امضا کردند
مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و اندیشکده حکمرانی شریف سند همکاری امضا کردند

امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین مرکز پژوهش های توسعه وآینده نگری و اندیشکده حکمرانی شریف با کارویژه کمک به توسعه مباحث علمی  مرتبط به ترانزیت کشور.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز، نشست امضای تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی فی مابین مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و اندیشکده حکمرانی شریف برگزار شد.

در این نشست که با حضور روسای دو مرکز برگزار شد، دو طرف بر اصل توسعه همکاری های علمی و پژوهشی با تاکید بر گسترش دیپلماسی نخبگانی و اهمیت موضوع مسیرهای ارتباطی با کار ویژه کمک به مباحث علمی ترانزیت کشور به عنوان اولین گام همکاری تاکیدکردند.

لازم به ذکر است این دو مجموعه با دارا بودن نیروهای متخصص و گروه های علمی مرتبط امکان توسعه همکاری های فی مابین متعددی را در زمینه های گوناگون علمی دارند. 


سه شنبه 02 خرداد 1402 (11 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.