جشن ولادت امام رضا(ع) در مرکز برگزار شد
جشن ولادت امام رضا(ع) در مرکز برگزار شد

آئین گرامی داشت دهه کرامت و جشن ولادت حضرت امام رضا(ع) با حضور ریاست، معاون، مدیران ستادی، پژوهشگران و همکاران مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز، دکتر بیژن عبدالکریمی به عنوان سخنران ویژه این مراسم بود. این استاد دانشگاه موضوع سخنرانی خود را پژوهش اثر گذار در نسبت با حکمرانی ملی انتخاب کرده بود. که سخنان این استاد با پرسش و پاسخ پژوهشگران مرکز ادامه پیدا کرد. همچنین در ادامه این مراسم از فعالین غرفه مرکز در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تقدیم لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است این مراسم که با مداحی ذاکرین اهل بیت همراه بود روز سه شنبه ۹ خرداد در سالن یاس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برگزار شد.


سه شنبه 09 خرداد 1402 (11 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.