نشست نگرشی بر نظام فضایی جمعیت روستایی کشور برگزار می شود
نشست نگرشی بر نظام فضایی جمعیت روستایی کشور برگزار می شود

یکصد و سی امین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نگرشی بر نظام فضایی جمعیت روستایی کشور" برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز، یکصد و سی امین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نگرشی بر نظام فضایی جمعیت روستایی کشور"روز چهارشنبه 4 مرداد ماه 1402، از ساعت 9 الی 11، با حضــور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهـی، صاحب نظران، مدیـران، کارشناسان دستگـاه های اجــرایی ملّی و استـانی برگزار می شود.

در این نشست مهندس امیر امینی؛ رئیس اسبق امور برنامه ­ريزي، نظارت و آمايش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی این نشست و دکتر مصطفی طالشی؛ رئیس انجمن جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران، دکتر حمید جلالیان؛ دانشیار دانشگاه خوارزمی و پژوهشگر در توسعه پایدار روستایی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.


دوشنبه 02 مرداد 1402 (9 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.