کسب موفقیت پژوهشگر مرکز در آئین سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست کشور
کسب موفقیت پژوهشگر مرکز در آئین سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست کشور

دکتر مصطفی کشتکار؛ پژوهشگر مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری موفق به کسب لوح تقدیر در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز، دکتر مصطفی کشتکار؛ پژوهشگر (مدعو) گروه آمایش سرزمین مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری و نیز دانشجوی دکتری گروه برنامه‌ریزی و طراحی محیط پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی، موفق به دریافت لوح تقدیر در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست شد.

لازم به ذکر است؛ آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان"سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست"، با حضور دکتر علی سلاجقه؛ رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و انسیه خزعلی؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه 18 مهر ماه 1402 در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.


شنبه 22 مهر 1402 (7 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.