مراسم معارفه جناب آقای سیدمحمد شفیعی برگزار شد.
مراسم معارفه جناب آقای سیدمحمد شفیعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده‌نگري، مراسم معارفه‌اي با حضور معاونين و مديران مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده نگري و همچنين جناب آقاي عبدالغفار شجاع، مشاور رئيس سازمان برگزار شد.
در اين مراسم از سوي جناب آقاي آزموده اردلان سرپرست مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري جناب آقاي سيدمحمد شفيعي به عنوان مدير امورقراردادها معرفي شدند.
همچنين جناب آقاي دكتر اردلان با اشاره به جايگاه كليدي و مسئوليت خطير مركز خواستار تلاش هاي روز افزون و هم افزائي مديران مجموعه براي پيشبرد اهداف مركز و سازمان شدند و كليد دستيابي به اين مقصود را همدلي، انسجام و هماهنگي مديران در هدايت بخش‌هاي مختلف مركز برشمردند.
آقاي سيدمحمد شفيعي پيش از اين مسئوليت هاي همچون: مديركل امورمجلس وزارت آموزش و پرورش، معاون حوزه رياست سازمان برنامه و بودجه كشور، سرپرست روابط عمومي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، سرپرست دفتررياست و روابط عمومي موسسه آموزش و پژوهش مديريت و برنامه ريزي نهاد رياست جمهوري و... را برعهده داشته اند.


دوشنبه 20 خرداد 1398 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.