مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری نشست تخصصی با عنوان معرفی پروژه مدیریت دانش سازمان برگزار کرد.
مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری نشست تخصصی با عنوان معرفی پروژه مدیریت دانش سازمان برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، زهرا اربابي  معاون توسعه منابع انساني و پشتيباني سازمان، در اين نشست اظهار داشت: هر سازماني براي بقا و استمرار فعاليت منطقي و نظام‌مند خود نيازمند روندي است كه از ابتداي پيدايش آن مجموعه، افراد صاحب دانش و بينش، تجارب و اندوخته‌هاي خود را براي بهره‌برداري به ديگر كاركنان انتقال دهند.
وي افزود: چنين انتقال دانشي بسيار ارزشمند است و بدون بار مالي اتفاق مي‌افتد و امروز در اين نشست جمع شده‌ايم كه به تشريح پروژه مديريت دانش در سازمان برنامه و بودجه كشور بپردازيم.
به گفته اربابي، اين پروژه با محوريت مركز توسعه سيستم‌ها و فناوري سازمان برنامه و بودجه كشور در حال انجام است و در اين عرصه نيازمند همكاري و همياري مجموعه مديران و كاركنان سازمان هستيم و اگر اين پروژه به فرجام و انجام مناسب برسد، ثمرات آن باعث ارتقاي دانش همكاران صاحب دانش و نيز مجموعه توانمند و قوي سازمان خواهد شد.


سه شنبه 21 آبان 1398 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.