جلسه مشورتی تلفیق سندملی آمایش سرزمین باحضور جناب آقای دکتر فیروز توفیق برگزار شد.
جلسه مشورتی تلفیق سندملی آمایش سرزمین باحضور جناب آقای دکتر فیروز توفیق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، جلسه مشورتي تلفيق سندملي آمايش سرزمين با حضور دكتر فيروز توفيق صاحب نظر پيشكسوت اين حوزه در گروه پژوهشي آمايش سرزمين، توسعه و توازن منطقه اي مركز در تاريخ ۲۵ آذر ۱۳۹۸ همزمان با روز پژوهش و فناوري برگزار شد.

در اين نشست جناب آقاي فيروز توفيق به بيان تجربيات گذشته و ارائه ملاحضات و نكات لازم ارائه در تدوين سندملي آمايش سرزمين پرداختند، در ادامه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده و مطالعات در دست انجام براي تدوين سندملي آمايش سرزمين ارائه گرديد.

شايان ذكراست كه هم انديشي با صاحب نظران مختلف به منظور تبين راهبردها و جهت گيري ها در قالب نظرسنجي هاي مكتوب در حال انجام مي باشد.


دوشنبه 25 آذر 1398 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.