دومین جلسه هیات امناء مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار شد.
دومین جلسه هیات امناء مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، دومين جلسه هيات امناء با حضور جناب آقاي دكتر نوبخت رئيس هيات امناء، دكتر محمود واعظي رييس دفتر رييس جمهور، سرپرست نهاد رياست جمهوري، دكتر سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رييس جمهور ، دكتر حميد پوراصغري معاون امور علمي، فرهنگي و اجتماعي سازمان برنامه و بودجه كشور، دكتر كسكه نماينده وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دكتر قنبري و شاه نظري نماينده رئيس سازمان امور اداري و استخدامي كشور  و دكتر عليرضا آزموده اردلان دبير هيات امناء مركز برگزار شد.
در اين نشست اعضاء، ضمن بحث و تبادل نظر پيرامون راهبردها و سياست هاي كلان مركز در آينده، نسبت به بررسي و تصويب دستور كار ارائه شده توسط كميسيون دائمي هيات امناء اقدام نمودند.


چهارشنبه 04 دی 1398 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.