دستاوردهای اولیه مطالعات تدوین سندملی آمایش سرزمین در حضور دکتر نوبخت ارائه شد.
دستاوردهای اولیه مطالعات تدوین سندملی آمایش سرزمین در حضور دکتر نوبخت ارائه شد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري: در اين نشست كه با حضور جناب آقاي دكتر نوبخت رئيس سازمان، جناب آقاي دكتر آزموده اردلان رئيس مركز، جناب آقاي دكتر شريف زادگان صاحب نظر حوزه آمايش سرزمين و كارشناسان گروه پژوهشي آمايش سرزمين، توسعه و توازن منطقه اي مركز برگزار شد گزارشي از مطالعات انجام شده و دستاوردهاي مقدماتي حاصله ارائه شد. رياست محترم سازمان در اين نشست ضمن ارائه رهنمودهاي علمي بر استفاده حداكثري از زمان پيش رو و اتمام به موقع و باكيفيت گزارش تاكيد نمودند.
در ادامه جناب آقاي دكتر نوبخت از بخش هاي مختلف و پژوهشگران گروه هاي مطالعاتي ذيل طرح تدوين سندملي آمايش سرزمين بازديد نمودند.

در حاشيه اين نشست پژوهشگران حوزه آمايش ضمن شرح اقدامات انجام شده تاكنون به هم انديشي و تبادل نظر با جناب آقاي شريف زادگان پرداخته و سوالات خود را براي پيشبرد هرچه بهتر سندملي آمايش سرزمين از ايشان مطرح نمودند.


سه شنبه 17 دی 1398 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.