گام نخستِ فرایند بررسی متقاضیان جذب هیات علمی سال ۱۳۹۸ آغاز شد.
گام نخستِ فرایند بررسی متقاضیان جذب هیات علمی سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، اطلاعيه فرآيند بررسي و جذب هيات علمي سال ۱۳۹۸ براي داوطلبان حائز شرايط اوليه، متقاضي جذب، از طريق پست الكترونيك ارسال مي شود.
در اين راستا صرفاً از داوطلبانِ متقاضي عضويت در هيات علمي مركز كه در سامانه جذب هيات علمي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ثبت نام نموده و ايميل زير را نيز از سوي مركز دريافت نموده اند، درخواست مي شود تا نسبت به تكميل فرايند اقدام نمايند.

 

بسمه تعالي


داوطلب محترم متقاضي جذب هيات علمي در مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري
سلام
لطفاً به منظور انجام گام نخستِ مراحل و فرايند بررسي و جذب هيات علمي مركز، كه به مصاحبه مكتوب اختصاص دارد، ابتدا با مراجعه به سامانه ثبت نام همكاري پژوهشي در سايت مركز (بخش پژوهش در منوي اصلي)  نسبت به تكميل فرم سنجش توانايي هاي علمي اقدام و كد پيگيري دريافت كنيد. سپس پرسشنامه تكميلي كه به سنجش روحيات و منش پژوهشي شما اختصاص دارد را در مدت حداكثر ۲ ساعت تكميل كنيد.
لازم به ذكر است كه پيوند به پرسشنامه تكميلي، صرفاً در روزهاي دوشنبه و سه شنبه (مورخ ۳۰ ديماه و ۱ بهمن ۱۳۹۸) در ساعات ۹ الي ۱۱ و ۱۷ الي ۱۹ در دسترس شما فرهيخته گرامي بوده و اين مهلت قابل تمديد نيست.
شايان ذكر است، مصاحبه مكتوب براي تمامي داوطلباني كه رشته تحصيلي آنان با نياز اعلامي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري در سامانه جذب هيات علمي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، انطباق داشته، برگزار مي شود و برگزيدگان اين مرحله، تا سقف چهار برابر ظرفيت مورد نياز، در گام دوم فرايند بررسي و جذب، به جلسه مصاحبه حضوري دعوت خواهند شد. پذيرفته شدگان اين مرحله، حسب تشخيص هيات مصاحبه كننده در گام سوم، به مدت شش ماه در يك فعاليت پژوهشي آزمايشي در مركز به كار مشغول و آنگاه به عنوان فرد منتخب، به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري معرفي خواهند شد.


به اميد موفقيت براي شما و با آرزوي توسعه و آبادانيِ ايران


شنبه 28 دی 1398 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.