هجدهمین جلسه تلفیق مطالعات تدوین سند ملی آمایش سرزمین با ارائه خروجی اولیه تلفیق مطالعات بخشی و فرابخشی بصورت وبینار ارائه شد.
هجدهمین جلسه تلفیق مطالعات تدوین سند ملی آمایش سرزمین با ارائه خروجی اولیه تلفیق مطالعات بخشی و فرابخشی بصورت وبینار ارائه شد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، اين نشست كه با توجه به محدوديت هاي برگزاري جلسه حضوري، به علت رعايت مسائل بهداشتي، بصورت وبينار برگزار شده است رياست محترم مركز، مديران محترم مطالعات بخش ها، نمايندگان امور بخشي سازمان برنامه و بودجه و پژوهشگران مطالعات سند، حضور داشتند. در اين جلسه خروجي اوليه تلفيق مطالعات بخشي و فرابخشي حوزه هاي گوناگون از سوي پژوهشگران گروه پژوهشي آمايش سرزمين، توسعه و توازن منطقه اي مركز مطرح شد. در ادامه برخي از حاضران در جلسه نكاتي را در جهت ارتقاء كيفي مطالعات بيان نمودند.


سه شنبه 20 اسفند 1398 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.