بیست و چهارمین جلسه گروه پژوهشی نظام های نوین برنامه ریزی، بودجه ریزی و مدل سازی مرکزبرگزار شد.
بیست و چهارمین جلسه گروه پژوهشی نظام های نوین برنامه ریزی، بودجه ریزی و مدل سازی مرکزبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، در اين جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص نقشه راه و برنامه سال ۱۳۹۹ گروه پژوهشي نظام هاي نوين برنامه ريزي، بودجه ريزي و مدل سازي مركز، پرداختند. 
در اين جلسه پس بيان حوشامدگويي به همكاران و اعلام دو موضوع جهش توليد و برنامه هفتم توسعه به عنوان اولويت هاي كاري مركز در سال جديد از سوي جناب آقاي دكتر اردلان، رياست محترم مركز، مهمترين اقدامات گروه پژوهشي در سال ۱۳۹۸ عنوان شد، سپس اقدامات در دست اجرا و برنامه هاي  مد نظر براي سال جاري مطرح شد. همچنين اعضاي حاضر در جلسه فعاليت هاي پيشنهادي خود را براي سال جديد اعلام نمودند. 
در ادامه جلسه و به عنوان دستور كار دوم، پروپوزال طرح پژوهشي ايجاد پايگاه آمارهاي مالي دولت توسط آقاي حسني ارائه شد و حضار پيشنهادات و انتقادات خود را در اين زمينه مطرح كردند.


یک شنبه 24 فروردین 1399 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.