همکاری مرکز با دانشگاه مراغه در حوزه پژوهش
همکاری مرکز با دانشگاه مراغه در حوزه پژوهش

به گزارش روابط عمومي مركز، دكتر زاد شكويان رئيس دانشگاه مراغه ضمن بازديد از مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده نگري و آشنايي با فرايند هاي پژوهشي اين مركز ضمن تقدير تشكر از تلاش هاي اين مركز خاطر نشان كرد: اميدداريم با همكاري پيوسته بتوانيم به صورت مشترك به برخي از نياز هاي علمي كشور در بخش هاي گوناگون كمك رساني فكري و پژوهشي داشته باشيم.

وي در اين نشست طرح نوآورانه اين دانشگاه در خصوص تامين خوراك دام ارائه اي كرد.

لازم به ذكر است اين طرح تحت عنوان: :فرمولاسيون خوراك كامل با افزايش بهروري ضايعات كشاورزي و منايع سلولزي با استفاده از روش هاي زيست فناوري" ارائه شد. اين نشست كه با حضور سيد مهدي پاكذات رئيس مركز و برخي از مديران مركز برگزار شد در خصوص امكان سنجي تحقق اين طرح بحث و تبادل نظر شد.


دوشنبه 03 بهمن 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.