کارگاه بررسی مدل های واگذاری انواع اوراق مبتنی بر کالا برگزار می شود
کارگاه بررسی مدل های واگذاری انواع اوراق مبتنی بر کالا برگزار می شود

به گزارش روابط عمومي مركز؛ نخستين كارگاه تخصصي از سلسله كارگاه ­هاي "همايش بهبود روند بودجه­ ريزي در ايران؛ حكمراني بودجه از تفريغ تا تدوين" با عنوان"بررسي مدل­ هاي واگذاري انواع اوراق مبتني بر كالا" در روز دوشنبه ۳ بهمن ­ماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ الي ۱۲، با حضــور جامعه علمي، پژوهشي، دانشگاهي، انديشگاهـي، صاحب­ نظران، مديـران، كارشناسان دستگـاه­ هاي اجــرايي ملّي و استـاني به­ صورت مجازي برگزار مي­ كند.

 سجاد اميري؛ پژوهشگر مركز مطالعات سازمان بورس و اوراق بهادار مدرس اين كارگاه آموزشي مي باشد. علاقه مندان مي توانند با مراجعه  تالار مجازي مركز به نشاني http://connect.mporg.ir/dfr در اين كارگاه شركت نمايند.

لازم به ذكر است ، اين همايش با همكاري مركز پژوهش ­هاي توسعه و آينده­ نگري سازمان برنامه و بودجه كشور، مركز آموزش و برنامه­ ريزي ديوان محاسبات كشور، دانشكده حكمراني دانشگاه تهران و پژوهشكده اقتصادي وزارت امور اقتصادي و دارايي از آبان ماه لغايت اسفند ماه سال جاري برگزار مي­شود. در اين همايش ضمن برگزاري نشست­ ها و كارگاه­ هاي علمي-تخصصي، ابعاد مختلف و متنوعي از اصلاح ساختار بودجه ذيل محور "پايش و مديريت بدهي ­هاي دولت" به عنوان يكي از محورهاي هفت­ گانه، مورد ارزيابي و واكاوي قرار مي گيرد.


سه شنبه 27 دی 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.