نشست آینده نگری حکمرانی ارزی کشور برگزار شد
نشست آینده نگری حکمرانی ارزی کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز نشست آينده نگري حكمراني ارزي در كشور با فرض تداوم تحريم ها با حضور نمايندگان كانون صرافان و به ميزباني مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري برگزار شد.

در اين نشست به موضوعاتي همچون آينده نگري تحريم هاي اقتصادي، آينده نگري تحريم هاي اقتصادي، مولفه هاي حكمراني ارزي در دوران تحريم و تفاوت آن با شرايط عادي، فناوري هاي جديد و موضوع حكمراني ارزي و نقش صرافي ها در حكمراني ارزي دوران تحريم پرداخته شد.

در ادامه اين نشست، حبيب يادروج قائم مقام دبيركل كانون صرافان، به ارائه نكات و ديدگاه هاي خود پرداخت. و سپس پژوهشگران و متخصصين حوزه اقتصاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.


دوشنبه 26 دی 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.