آئین پاسداشت مقام بانوان فرهیخته مرکز برگزار شد
آئین پاسداشت مقام بانوان فرهیخته مرکز برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز، آئين پاسداشت مقام بانوان فرهيخته مركز در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور رياست،معاون، مديران و پژوهشگران در مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري برگزار شد.

در اين مراسم دكتر سيد مهدي پاكذات رئيس مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري ضمن تقدير از نقش بانوان فرهيخته مركز در ماموريت هاي موجود گفت: بي ترديد بر اين باورم كه زنان ايران زمين به شرط تقويت خود باوري مي توانند نقش بي بديلي در آينده توسعه كشور ايفا نمايند.

دكتر پاكذات  ضمن اشاره به حديث نبوي در خصوص بانوان و اهميت جايگاه بانوان در نگاه حضرت رسول (ص) ادامه داد: همراهي و همدلي خواهران محترم مركز در مسئوليت هاي خود و اجراي درست و دقيق وظايف ايشان نشانه اي از سطح آگاهي و آينده سازي اين عزيزان به شمار مي رود.

لازم به ذكر است اين مراسم صبح روز چهارشنبه ۲۱ دي ماه سال جاري در سالن ياس مركز برگزار شد.


چهارشنبه 21 دی 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.