مرکز به استقبال ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی رفت
مرکز به استقبال ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی رفت

آئین گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز، آئین گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و جشن ولادت حضرت امام جواد(ع) و همچنین گرامیداشت ولادت امیر المومنین علی (ع) و روز پدر به میزبانی مرکز پژوهش های توسعه وآینده نگری در سالن یاس این مرکز برگزار شد.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور ریاست مرکز، معاونت مرکز مدیران و پژوهشگران مرکز روز چهارشنبه 12 بهمن سال جاری برگزار شد.


چهارشنبه 12 بهمن 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.