نشست شورای پژوهش و نشر سازمان برگزار شد
نشست شورای پژوهش و نشر سازمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز، نشست هماهنگي شوراي پژوهش و نشر سازمان با حضور آقايان: محمدعلي افتخاري"معاون توسعه مديريت و منابع سازمان برنامه و بودجه كشور"، علي اوتارخاني "رئيس موسسه عالي آموزش و پژوهش مديريت و برنامه ريزي" و سيد مهدي پاكذات "رئيس مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري" به ميزباني اين مركز، صبح روز دوشنبه مورخ ۷ آذر ماه سال جاري برگزار شد.

براساس اين گزارش اعضا ضمن بررسي راهكارهاي اجرايي اين شورا، اولويت ها و عناوين مطالعات مورد پيشنهاد،  بحث و بررسي قرار گرفت.

لازم به ذكر است، شوراي هماهنگي پژوهش و نشر سازمان برنامه و بودجه تلاش دارد تا ضمن هدايت محتوايي پژوهش هاي مورد نياز سازمان برنامه، راهكار هاي عملي خود را در راستاي ارتقاي پژوهش هاي انجام شده پيگيري نمايند.


دوشنبه 07 آذر 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.