فصل اول از مجموعه درس گفتارهای آموزش مبانی بودجه ریزی رونمایی شد
فصل اول از مجموعه درس گفتارهای آموزش مبانی بودجه ریزی رونمایی شد

به گزارش روابط عمومي همايش، مجموعه شش درس گفتار آموزش مباني بودجه ريزي در قالب فصل اول از اين مجموعه كه شامل: مباني قانوني بودجه ريزي در كشور از تدوين تا تفريغ، وظائف دولت و طبقه بندي هاي بودجه، بحثي درباره مفاهيم و تعاريف مندرج در ماده واحده بودجه، فرآيند قانوني بودجه ريزي در كشور از تدوين تا تفريغ، ابعاد بخشي منطقه اي بودجه، مباحث مرتبط با تامين مالي و كسري در بودجه و كلياتي درباره الزامات و محدوديت هاي تبصره بودجه، تحليل برآسيب هاي نظام بودجه ريزي كشور مبتني بر يافته هاي گزارش، تفريغ كشور مبتني بر يافته هاي گزارش تفريغ بودجه سال ۱۴۰۰ مي شود، در حاشيه نشست دبيرخانه همايش ملي بهبود روند بودجه ريزي در ايران با جانشين رياست سازمان برنامه و بودجه كشور رونمايي شد.

لازم به ذكر است اين اثر فصل اول از خروجي هاي آموزشي همايش ملي بهبود روند بودجه ريزي در ايران مي باشد كه بر اساس اطلاعات مندرج در شناسنامه اثر، سال توليد: تابستان ۱۴۰۱ و تاريخ رونمايي: آبان ۱۴۰۱ درج شده است. اين اثر مولتي مديا به همت: كميته آموزش و روابط عمومي همايش و با مشاركت اداره كل آموزش و ترويج مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري سازمان برنامه و بودجه كشور منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهيه اين اثر آموزشي مي توانند با دبيرخانه همايش به شماره:  ۸۸۹۴۸۵۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمايند.


سه شنبه 01 آذر 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.