انتصابی با هدف توسعه روابط بین المللی مرکز
انتصابی با هدف توسعه روابط بین المللی مرکز

به گزارش روابط عمومي، دكتر علي حسين پور به سمت مدير كل دفتر امور ارتباط با مراكز علمي و پژوهش خارجي و سازمان هاي بين المللي منصوب شد.

 براساس اين حكم كه از جانب دكتر سيد مهدي پاكذات رئيس مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري سازمان برنامه و بودجه كشور براي دكتر علي حسين پور؛  صادر شد. ايجاد ارتباط اين مركز با مراكز علمي و بين المللي، هدف اصلي اين انتصاب به شمار مي رود.

لازم به ذكر است علي حسين پور پيش از اين معاون برنامه ريزي توسعه حل اختلاف قوه قضاييه و معاون دفتر برنامه ريزي و سياست گذاري وزارت و صنعت، معدن و تجارت را بر عهده داشته است. همچنين حسين پور پيش از اين به مدت يك ماه به عنوان سرپرست دفتر امور ارتباط با مركز علمي و پژوهش خارجي و سازمان هاي بين المللي اين مركز مشغول به فعاليت بود.

دكتر پاكذات در معارفه حسين پور تاكيد كرد: ايجاد ارتباط با مراكز علمي و پژوهشي خارجي جهت ظرفيت سازي و روزآمد كردن دانش پژوهشگران مركز و ارتباط با موسسات بين المللي مرتبط جهت تبادل تجربيات و ارتباط با ايرانيان خارج از كشور به منظور استفاده از دانش و نظرات كارشناسي آن ها در مطالعات تطبيقي مركز از ماموريت هاي اين دفتر به شمار مي رود.


دوشنبه 16 آبان 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.