همایش علمی بهبود روند بودجه ریزی در ایران،آماده دریافت تولیدات علمی پژوهشگران عرصه بودجه کشور شد
همایش علمی بهبود روند بودجه ریزی در ایران،آماده دریافت تولیدات علمی پژوهشگران عرصه بودجه کشور شد

به گزارش روابط عمومي مركز به نقل از روابط عمومي همايش، تارنماي رسمي همايش علمي بهبود روند بودجه ريزي در ايران از ابتداي آبان ماه سال جاري به نشاني   budgetconf.ir  شروع به فعاليت كرده است.

علاقه مندان مي توانند در محور هاي

اصلاح ساختار بودجه‌ريزي در ايران

بهبود حكمراني، ارتقاي پاسخگويي، شفافيت و انضباط مالي

ارتقاي نظارت‏ هوشمند، برخط، فناورانه و مردم پايه

بودجه ريزي مبتني بر عملكرد، چالش‌ها، راهكارها و تجارب جهاني

پايش و مديريت بدهي‌هاي دولت

يارانه‌ها و خط مشي‌هاي حمايتي در بودجه 

اقتصاد كلان و توسعه پايدار

چكيده آثار خود را تا تاريخ ۳۰ آبان ماه به دبيرخانه همايش ارسال نمايند. شركت براي علاقه مندان و پژوهشگران در برنامه هاي جانبي همايش و ارسال چكيده مقاله رايگان است.

لازم به ذكر است اين همايش با مشاركت مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري سازمان برنامه و بودجه كشور، مركز آموزش ديوان محاسبات كشور، دانشكده حكمراني دانشگاه تهران و پژوهشكده اقتصاد وزارت امور اقتصادي و دارايي از ارديبهشت امسال فعاليت خود را آغاز كرده بود و هم اكنون در مرحله اعلام فراخوان ارسال خلاصه آثار است.


دوشنبه 09 آبان 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.