معاون پژوهش و آموزش مرکز منصوب شد
معاون پژوهش و آموزش مرکز منصوب شد

به گزارش روابط عمومي مركز، دكتر محمد ولي روزبهان با حكم دكتر سيد مهدي پاكذات "رئيس مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري به عنوان معاون پژوهش و آموزش مركز منصوب شد.

دكتر سيد مهدي پاكذات رئيس مركز در خصوص اين انتصاب، ضمن بيان اهميت دروني بودن انتصابات مركز گفت: دكتر روزبهان به عنوان عضو هيئت علمي مركز توانسته است با اتكا به تجربيات مديريتي پيشين، به عنوان فردي همراه و علمي، در ميان پژوهشگران مركز شناخته شده هستند.

وي ادامه داد: اميدوارم با عنايت به اين انتصاب ساختار پويا و پاسخگوي مركز مستحكم تر از قبل پيش رود و تمامي همكاران در راستاي پاسخگويي به نياز هاي پژوهشي سازمان همچون گذشته اقدامات لازم را به عمل آورند.

در ادامه اين نشست نيز محمد ولي روزبهان؛ دانش آموخته دكتراي مديريت در سخناني ضمن تشكر از حسن نظر رياست مركز ابراز اميدواري كرد: پژوهشگران مركز، با كار گروهي و هماهنگ در خدمت رفع نيازهاي پژوهشي سازمان برنامه و اهداف دولت مردمي اقدام نمايند.

گفتني است اين انتصاب در جريان نشست گروه هاي پژوهشي مركز روز سه شنبه ۱۹ مهر ماه برگزار شد.


سه شنبه 19 مهر 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.