همراهی استان اصفهان در مطالعات تدوین برنامه هفتم توسعه
همراهی استان اصفهان در مطالعات تدوین برنامه هفتم توسعه

به گزارش روابط عمومي مركز، دكتر محمدرضا قاسمي "رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اصفهان"، ضمن بازديد از مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري گفت: سازمان اصفهان با تمام ظرفيت موجود آماده است تا نقش خود را در تدوين برنامه هفتم توسعه ايفا نمايد.

قاسمي ادامه داد: اولويت برنامه ريزي بر مباحث مربوط به بودجه همواره بايد مد نظر باشد و بر اين باوريم كه استان اصفهان به عنوان يك استان پيشرو آمادگي دارد تا نقش خود را در تدوين برنامه هفتم ايفا كند.

در اين ديدار كه به ميزباني دكتر سيد مهدي پاكذات برگزار شد، رئيس مركز در سخناني ضمن تقدير از رويكرد فعال استان اصفهان نسبت به برنامه هفتم ابراز اميدواري كرد: با توجه به ابلاغ سياست هاي كلي برنامه هفتم بر اين باوريم استان ها بايد نقش فعالي را در تدوين برنامه هاي هفتم داشته باشند.

وي ادامه داد: استان ها در تدوين و تحقق سياست هاي كلان برنامه هفتم مي بايست نقش اساسي را داشته باشند و اميدواريم با همراهي يك ديگر به مدل همراهي موفق در راستاي تحقق سياست هاي كلان برنامه هفتم دست پيدا كنيم.

گفتني است در ادامه اين بازديد جلسه اي با حضور مديران پژوهشي مركز به رياست دكتر سيد مهدي پاكذات و دكتر قاسمي برگزار شد و دو طرف بر ادامه كار كارشناسي در خصوص تدوين برنامه هفتم تاكيد كردند.


دوشنبه 18 مهر 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.